Monday, January 10, 2011

kenapa aq harus begini ?????

hari niey tibe2 teringat pada si dia... yeahh.. memang aq rindu kan dye... saya rindu awk sgt2 tau tak..!!! seb0leh mugkin aq mengelak tuk perasaan ni menjelma kembali...tapi aper kan daya ... :(  memang awk takan bc post saya niey.. tapi... hnyer kat cni yg sy b0leh luahkan sumer nyer.. ya ALLAH... andai sajer dye tahu.. betapa aq ingin kan dye skunk niey... hati niey mer0nta2 mengatakan aq rindu kat dye !!! aq tatau nak buat aper lagi... aq dah cuba tuk luper kan dye... tapi.............. hheeerrrmmm... styap ary aq akn d0akn dye... wajah dye sentyase bermain dlm fikiran ku... suara dye always aq ingt n sentyase terngiang2 d'telinga ku.... :'( ya ALLAH.. aq ta kuat na tempuhi ujian mu iniey... dye sentyase bermain dlm fikiran ku... ya, memang aq nmpk tenang n happy g0 lucky... tapi jauh di lubuk haty aq.. tader saper yg tahu cm ner aq rase... aq ta pernah ase cm niey sebelum niey.. aper yg b0leh aq buat skunk niey hnyer BERD0A, BERD0A, BERD0A dan tr0s BERD0A... aper lagy yg mampu aq buat salaen tu..?? :'(  ya ALLAH, KAU kuatkanlah aq utk menghadapi semua ini... bantulah aku ya ALLAH... sesungguhnyer hnyer padamu ku berm0hon n hnya KAU yg mengetahui segale-gale nyer.. :(


 huh... siapakah wajah di sebalik gmbr tu...??? huhuhuhue... dye la yg sllu aq rindui... I MISS U A LOT !! :(
hheerrrmmm, lagy satu... aq minat sgt dgn satu quotes niey.... 

IF U LOVE SOMETHING,
LET IT GO..
IF IT COMES BACK TO YOU IT;S YOURS...
IF IT DOESN'T,
IT NEVER WAS ! 


No comments:

Post a Comment

copyright SHIDA MALIK all rights reserved